Benvenuti à i nostri siti web!

Felicitazioni calde à Xingtang Huaicheng Machinery Equipment Co., Ltd. per u successu di a "Conferenza di furmazione di gestione"

Per migliurà ancu u livellu di gestione è a qualità prufessiunale di u persunale di gestione di a cumpagnia, a cumpagnia hà urganizatu una "reunione di furmazione di gestione" chjusa di un ghjornu in u centru di furmazione multifunzionale di a cumpagnia u 10 d'Aostu 2022. U tema di a riunione hè stata. "Gestione fine, Custruzzioni di qualità".Per sta furmazione è l'apprendimentu, i capi di a cumpagnia anu attribuitu una grande impurtanza à, personalmente supervisati è pianificati, è furnianu un forte sustegnu per u sviluppu lisu di u travagliu di furmazione.

Duranti u prucessu di furmazione, tuttu u persunale hà pensatu cù cura è attivamente participatu, è sò assai grati à a cumpagnia per pianificà currettamente una bona opportunità d'apprendimentu per noi.

Ci sò ottu corsi principali in questa furmazione:
1. Capitulu di l'impresa: u prufilu di l'impresa, a storia di u sviluppu di l'impresa è u cuncettu di a cultura corporativa, u pianu di sviluppu di a cumpagnia è e prospettive, etc.

2. Etiquette articuli : etiquette di ogni ghjornu, etiquette prufessiunale.

3. Articuli di gestione: regule di u persunale, regulamenti di gestione di l'uffiziu, specificazioni di l'ispezione di qualità di l'equipaggiu, prucessu di trasfurmazioni di accessori, prucessu di ricezione.

4. Articuli di u produttu: furmazione di cunniscenza di u produttu nantu à i miscelatori di l'alimentazione, i cullettori di polveri, i separatori magnetichi, i trasportatori, etc.;i prublemi incontrati da i clienti in l'equipaggiu di uperazione è suluzioni.

5. Capitulu win-win: unità è cuuperazione, sviluppu win-win.

6. Capitulu di Sviluppu: Gestione Scientifica - Migliurà e cumpetenze di Sviluppu di a Cumpagnia.

7. Formazione è valutazione
Duranti stu pirìudu, i capi di a cumpagnia hà fattu un discorsu impurtante, elogiatu a rapidità di sviluppu di a cumpagnia è l'attitudine pusitiva, è ci anu incuraghjitu à cuntinuà à studià è avanzà, pionieri è innuvà, in modu chì u sviluppu di a cumpagnia pò ghjunghje à un novu livellu più veloce.U discorsu di u direttore generale hà istantaneamente ignitu l'atmosfera di a riunione, è ognunu hà spressu attivamente e so opinioni chì anu da travaglià dura questu annu è cuntribuiscenu a so propria forza à u sviluppu di a cumpagnia.A cumpagnia hà aspettative elevate è esigenze chjaru per u nostru travagliu.Tuttu u persunale di gestione hà studiatu assai seriu, è hà decisu di capiscenu profondamente è ispirà i so spiriti, cumpiendu cù successu u compitu di furmazione, strive à migliurà continuamente a so alfabetizazione cummerciale, è facenu i so cuntributi à u grande sviluppu di a cumpagnia.

news_img03


Tempu di Postu: Aug-24-2022